Bursa Büyükşehir Belediyesi Orkestra Şube Müdürlüğü tarafından hazırlanan Musâhabât-ı Mûsikîyye'nin dördüncü programında, Tanzimat döneminde batılılaşma etkisiyle değişen İstanbul toplumu ve bu değişimin neticesinde değişen mûsikî ele alınacaktır. Programda vals, operet, kanto, tango, sirto, longa, mazurka ve fantezi formundan eserler, taş plak ve canlı orkestra eşliğinde seyirciye sunulacaktır. Tüm sanatseverler davetlidir.
Tarih: 13 Mayıs 2026, Çarşamba
Saat: 20.00
Yer: Şehir Kütüphanesi
Etkinliğimiz ücretsizdir.
